Gorący temat: preselling

Listopad 30, 2008 at 6:36 pm Dodaj komentarz

Preselling zwłaszcza w kontekście zjawiska typu presell pages obserwowanego ostatnio w internecie, zyskuje na sławie i na znaczeniu. Sam preselling ma niewiele wspólnego z popularnymi preclami. Jest to co prawda forma przedsprzedaży, ale w encyklopedycznym ujęciu to bardziej forma nawiązywania bezpośredniej współpracy z punktami sprzedaży niż przyciąganie uwagi klienta przez eksponowanie marki.

Z drugiej strony: celem obydwu aktywności jest pozycjonowanie marki i pozycjonowanie stron.

Jedno i drugie jest więc działaniem sprowadzającym preselle i preselling do wspólnego mianownika.

Podstawową różnicą jest to, że w wykonaniu stacjonarnym (realnym) mamy najczęściej do czynienia z wysoką jakością takiego pozycjonowania, w wydaniu internetowym – preselling to najczęściej spam.

Reklamy

Entry filed under: Preselling.

Reklama i pozycjonowanie

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Pozycjonowanie słowem

Treść - najskuteczniejsze narzędzie marketingowe. Wpływa nie tylko na pozycję; treść informuje, promuje, zachęca i perswaduje.

Kontakt

Jeśli masz jakieś pytania - zapytaj :-) Potrzebujesz dobrego contentu na stronę? Szukasz kogoś do prowadzenia firmowego bloga? Dbasz o wizerunek i wybierasz pozycjonowanie przy pomocy dobrych jakościowo precli? Napisz do mnie Ania

%d blogerów lubi to: